مرداد 6, 1403

بهترین بازاریابی برای فروش از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا

بهترین بازاریابی برای فروش

بهترین بازاریابی برای فروش بازاریابی ای است که شما را در مدت زمانی کوتاه به سودی هنگفت می رساند. یعنی چنین چیزی شدنی است؟!

بله؛ صد درصد. کافیست روش های جادویی بازاریابی را بشناسید، آن ها را درست و به موقع به کار بگیرید و از نتیجه معجزه آسایشان لذت ببرید!

از دید دکتر ماکان آریا پارسا تعداد فروشندگانی که از نه شنیدن از زبان مشتریان و فروش ناچیز به ستوه آمده اند، کم نیست که هیچ؛ خیلی هم زیاد است. به احتمال قریب به یقین شما هم جزء این دسته از افراد هستید. فرقی هم نمی کند چه چیزی می فروشید یا چه خدمتی ارائه می دهید. به هر حال کسادی در هر بازاری وجود دارد!

راهکارهای فروش موفق که می توانند به اوضاع نا به سامان کسب و کار شما پایان دهند، بسیار گسترده تر و موثرتر از چیزی هستند که فکرش را می کنید. اگر دنیا را در پی یافتن این روش های شگفت انگیز زیر و رو کرده اید، اما چیزی نیافته اید؛ این جا بهشت شماست. تا پایان مطلب همراهمان باشید!

میدان نبرد را دگرگون سازید!

به گفته دکتر ماکان آریا پارسا دنیای مارکتینگ به قدری متنوع و هیجان انگیز است که انتخاب و عملی نمودن بهترین بازاریابی برای فروش گیج کننده و دشوار به نظر می رسد. ماجرا زمانی پیچیده تر می شود که پای انواع روش های بازاریابی در میان باشد. روش هایی که هر یک برای کاری خاص طراحی و ساخته شده اند!

اگر فکر می کنید از پسِ انتخاب بهترین بازاریابی برای فروش بر نمی آیید، نگران نباشید. ما کمکتان می کنیم که موثرترین تصمیم را اخذ نموده و بدین ترتیب آینده کسب و کارتان را آنگونه که باید و شاید؛ رقم بزنید!

موافقید به اتفاق بهترین روش های بازاریابی برای تجربه فروشی فوق العاده را مورد بحث و بررسی قرار دهیم؟ امید است گمشده تان را از میان این روش های بی نظیر پیدا کنید!

فروش بیشتر

برای تجربه فروش بیشتر روی نیازهایی دست بگذارید که مشتری آن ها را اعلام نمی کند!

به عنوان یکی از بهترین روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر می توان به توجه به نیازها اعلام نشده از سوی مشتری اشاره کرد. اکثر قریب به اتفاق مشتریان، شما را در جریان آن دسته از نیازهایشان قرار می دهند که از وجودشان آگاهند. شاید باورتان نشود، اما حقیقت این است که مشتریان همه نیازهایشان را اعلام نمی کنند. بنابراین باید زرنگ باشید، خودتان این دسته از نیازها را شناسایی کنید و برای رفع آن ها بکوشید.

این را به خاطر داشته باشید که رقبای شما از تلاش باز نایستاده اند. آن ها هم درست مانند شما برای رفع نیاز این مشتریان راه حل هایی مشابه ارائه می دهند. بنابراین باید کاری کنید که مشتری شما و کسب و کارتان را به کسب و کارهای رقیب ترجیح دهد. پس سعی کنید متفاوت ظاهر شوید!

یک مثال ساده برای درک بهتر نیازهای اعلام نشده از سوی مشتری

خودتان را در مقابل مشتری ای مجسم کنید که از شما یک ماشین ارزان قیمت می خواهد. این درست همان نیازی است که مشتری نسبت به آن آگاه بوده و به طور مستقیم اعلامش می کند. در دل این نیازِ اعلام شده، نیازهای اعلام نشده ای وجود دارد که شما به عنوان فروشنده خودرو می بایست مشتری را از وجود آن ها آگاه کنید. نیازهایی همچون خدمات پس از فروش، هزینه نگهداری ناچیز و…! اگر بتوانید این نیازها را شناخته، مشتری را از وجود آن ها مطلع نموده و برای رفعشان چاره اندیشی کنید، سطح فروشتان را به طرز عجیب و غریبی افزایش خواهید داد.

، بهترین بازاریابی اینترنتی

لیدهای باکیفیت را شناسایی کرده و در اسرع وقت با آن ها تماس بگیرید!

بر اساس نتایج تحقیقات انجام شده در راستای شناسایی بهترین بازاریابی برای فروش، اگر بتوانید در کمتر از 24 ساعت پاسخگوی مشتریان باشید، احتمال قطعی نمودن فروش را تا حد چشمگیری افزایش می دهید. پس اگر می خواهید معاملاتتان جوش بخورند، پاسخ دهی سریع را سرلوحه کارتان قرار دهید!

چگونه سرعت پاسخگویی را افزایش دهیم که مشتریان راضی باشند؟!

برای این کار کافیست در بخش های گوناگون فروش از اتوماسیون استفاده کرده و بدین ترتیب هر لید را به اپراتور مرتبط وصل نمایید.

ثابت کنید که برای بهبود کیفیت زندگی مشتریان خلق شده اید!

به اعتقاد دکتر ماکان آریا پارسا اگر بتوانید احساس نیاز به استفاده از محصولات و خدمات ارائه شده تان را در وجود مشتریان پدید آورید، فروشنده خوبی هستید. بهترین بازاریابی برای فروش این است که به مخاطب ثبت کنید برای ایجاد تغییری ارزشمند در زندگی اش خلق شده اید. این گونه می توانید اعتماد وی را جلب نموده و او را به سوی خرید سوق دهید.

شناسایی چرخه فروش را از یاد نبرید!

شناسایی چرخه فروش یکی از روش های جذب مشتری برای فروش بیشتر است. می دانید منظور از چرخه فروش چیست؟

بر باور دکتر ماکان آریا پارسا چرخه فروش پروسه ای است که از آشنایی مشتریان بالقوه با کسب و کار شما و راه حل های ارائه شده تان آغاز شده و به قطعی کردن پروسه خرید می انجامد. جالب است بدانید که چرخه فروش کسب و کار شما با چرخه فروش سایر کسب و کارها متفاوت است. شناسایی چرخه فروش اگر بهترین بازاریابی برای فروش نباشد، قطعا یکی از بهترین هاست. حسابی درباره این چرخه تحقیق نموده و عملی کردن آن را در دستور کارتان قرار دهید. اینگونه می توانید فروش های آینده را به طرزی باورنکردنی افزایش داده و جیبتان را پر از پول کنید!

بازاریابی اینترنتی

لنگر بیندازید و میزان فروش را ارتقا دهید!

شاید برایتان عجیب و غیر قابل باور به نظر برسد، اما لنگر انداختن یک اصطلاح روانشناسی است که می تواند شما را با بهترین بازاریابی برای فروش آشنا کند. قطعا می دانید که ذهن شدیدا تحت تاثیر نخستین اطلاعات دریافتی از مکالمات یا مذاکرات است. خُب اکنون این سوال پیش می آید که چگونه لنگر بیندازیم؟!

از دید دکتر ماکان آریا پارسا لنگر انداختن کار ساده ای است و روش های مختلفی دارد. یکی از بهترین روش های بازاریابی با تکنیک لنگر انداختن این است که در همان ابتدای کار قیمت خیلی بالایی به مشتری پیشنهاد بدهید. مشتری با توجه به قیمت اعلام شده انتظارات و تصوراتش را شکل می دهد. حال وقت آن است که با در نظر گرفتن آفر و تخفیف برای مشتری قیمت را تا رسیدن به قیمت واقعی کاهش دهید.

تمرکزتان را روی کارهایی بگذارید که از پسِ انجام دادنشان بر می آیید!

یادتان باشد که به جای تمرکز بر روی ارزش هایی که همه رقبایتان ارائه می دهند، روی ارزشی تمرکز کنید که تنها خودتان آن را ارائه می دهید. این ارزش می بایست در عین منحصر به فرد و قابل دفاع بودن، برای مشتریان حائز اهمیت و سودآور باشد!

این مطلب ادامه دارد… .

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *