مرداد 6, 1403
خرید کسب و کار در آمریکا

صفر تا صد خرید کسب و کار در آمریکا

خرید کسب و کار در آمریکا و نکات مربوط به آن امروزه بسیار مورد بحث و بررسی قرار می گیرد. این مطلب بر اساس مشاوره دکتر ماکان آریا پارسا یکی از مدیران کسب و کار مهاجرتی تهیه شده است. در ادامه به تمام نکات و فواید آن می پردازیم. ایالات متحده آمریکا همواره برای بسیاری از افراد فرصت آفرین است. این کشور حتی برای مهاجران و شهروندان دیگر کشورها، بستری امن و مناسب است. به همین خاطر است که عده زیادی به دنبال یافتن بهترین بیزینس در آمریکا هستند. از آنجایی که آمریکا ابر قدرت است بسیاری از افراد علاقه مند به زندگی در آنجا هستند. زندگی و کار در کشوری جهان اولی لذت بی نظیری دارد. یکی از روش های مهم و قانونی، اخذ اقامت خرید بیزینس در آمریکا است.

دکتر ماکان آریا پارسا در سخرانی

خرید کسب و کار در آمریکا آرزوی دیرینه بسیاری از افراد است. سرمایه گذاری در کشور قدرتمندی چون آمریکا بسیار سودمند و رویایی است. درآمد حاصل از سرمایه گذاری در آمریکا به دلار است. این واحد پول دارای ارزش بینظیر و پشتوانه بسیار قوی است. اگر فردی در حالت عادی سرمایه خود را به دلار تبدیل نماید سود می کند. حال تصور کنید شخصی با دلار سرمایه گذاری کند و به دلار درآمد داشته باشد. انتخاب بهترین بیزینس در آمریکا با سرمایه ای که در دست دارید می تواند بسیار هوشمندانه و جالب باشد.

هنگام خرید کسب و کار در آمریکا اصلا نگران مصادره شدن اموال خود نباشید. تا زمانی که خود فرد مرتکب جرم و جنایتی نشود دستگاه قضایی هیچ حقی در خصوص مصادره اموال شخص ندارد. جالب است بدانید که اگر شخص سرمایه گذار مشکلی داشته باشد می تواند از دولت شکایت کند. دولت آمریکا همواره در تلاش است که از سرمایه گذاران خارجی به بهترین شکل ممکن دعوت به همکاری کند. با این کار اقتصاد خود کشور آمریکا نیز رشد می کند و سودی دو طرفه دارد.

بهترین بیزینس در آمریکا

خرید بیزینس در آمریکا

یکی از متنوع ترین کشورها از نظر نژاد و زبان آمریکا است. آمریکا طی آخرین آمار تقریبا 330 میلیون نفر جمعیت دارد. آمریکا از نظر اقتصادی وضعیت بسیار خوبی دارد چرا که منابع طبیعی فراوانی در این کشور وجود دارد. آمریکا از نظر زیربنای توسعه یافته و تولید انبوه نیز عالی درخشیده است. خرید کسب و کار در آمریکا برای مهاجران به این کشور نیز بسیار سودمند است. کسب درآمد در شرایط مطلوب و اقتصاد متعادل بسیار لذت بخش است. تمام آمریکا دوستان میتوانند با سرمایه گذاری در این کشور اقامت آن را اخذ کنند. سرمایه گذاری های مختلف در آمریکا با مبالغ مختلف امکان پذیر است. هر شخصی با توجه به مقدار سرمایه ای که دارد می تواند در آمریکا اقدام به سرمایه گذاری نماید.

خرید بیزینس در آمریکا سبب می شود که فرد تحت تاثیر شاخص های اقتصادی تاثیر گذار قرار بگیرد. نرخ بیکاری، میزان رشد اقتصاد، تورم و مالیات از جمله شاخص های موثر بر روی اقتصاد هر کشوری است. بدیهی است که میزان پویایی اقتصاد از رشد اقتصادی آن نمایان می شود. همانطور که میدانید آمریکا یکی از بزرگترین قطب های اقتصادی دنیا است. اگر می خواهید متوجه پویایی بازار کار یک کشور شوید لازم است که به نرخ بیکاری آن کشور توجه کنید.

اگر قصد خرید کسب و کار در آمریکا و یا هر کشور دیگری را دارید لازم است که حتما به موضوعات مختلف توجه داشته باشید. از جمله دیگر موضوعات قابل توجه نرخ تورم است. تعادل بین درآمد و هزینه را می توان از نرخ تورم یک کشور تشخیص داد. اگر میزان هزینه از درآمد بیشتر باشد نرخ تورم یک کشور بالا است. این موضوع بسیار مهم و غیر قابل چشم پوشی است. پیشرفت در کشوری که نرخ تورم بالا دارد بسیار دشوار و حتی نشدنی است.

بهترین سرمایه گذاری در آمریکا

چگونگی خرید کسب و کار در آمریکا

درباره خرید کسب و کار در آمریکا نکات بسیاری وجود دارد. مهم ترین نکته ای که سرمایه گذار باید به آن توجه کند این است که هر نوع سرمایه گذاری در آمریکا سبب اخذ اقامت و گرین کارت نمی شود. مدت اقامت فرد سرمایه گذار، بسته به عوامل متعددی از جمله میزان سرمایه گذاری، شرایط اقتصادی کشور و… متغیر است. البته جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در برخی بیزینس ها اقامت دائم به سرمایه گذار داده می شود.

 توجه داشته باشید که موفق به خرید بهترین بیزینس در آمریکا شوید. دو ویزای E-2 و L-1 برای سرمایه گذاری در آمریکا وجود دارد. این ویزا برای کارآفرینان و سرمایه گذاران بهترین گزینه و انتخاب خواهد بود. با ویزای L1 شرکت های خارجی می توانند یکی از افراد خود را برای بستن قرارداد به آمریکا بفرستند. این ویزا غیر مهاجرتی است.

ویزای E2 ویزای دیگری است که هنگام خرید کسب و کار در آمریکا به سرمایه گذار تعلق می گیرد. این ویزا متعلق به فردی است که شرکتی را در آمریکا تاسیس و یا خریداری می کند. توجه داشته باشید که به وسیله این دو ویزا سرمایه گذار نمی تواند مستقیما گرین کارت دریافت کند. البته توجه داشته باشید که برای دارندگان ویزای E2 شرایطی وجود دارد که بتوانند گرین کارت آمریکا را بگیرند. همانطور که گفتیم با بررسی اهداف و شرایط لازم است اقدام به انتخاب بهترین بیزینس در آمریکا نمایید.

دکتر ماکان اریا پارسا در سخنرانی کارآفرینان موفق

خرید کسب و کار در کشور بزرگ و قدرتمندی چون آمریکا همواره طرفداران بسیاری دارد. استفاده از امکانات و خدمات موجود در آمریکا حتی به طور موقت تجربه شیرین و لذت بخشی خواهد بود. خرید کسب و کار در آمریکا امروزه بیشتر از هروقت دیگری مورد توجه افراد و شرکت ها قرار می گیرد.

این مطلب ادامه دارد … .

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *