اردیبهشت 19, 1403
ایده کار در منزل

ایده کار در منزل از دید دکتر ماکان آریا پارسا

از دید دکتر ماکان آریا پارسا ایده کار در منزل با درآمد میلیونی، چندین سالی است که توسط صاحبان کسب و کار اجرا می شود. کار در محیط بیرونی نیازمند سرمایه اولیه می باشد تا صاحبان کسب و کار بتوانند مکانی را اجاره کنند. علاوه بر هزینه اجاره املاک، تهیه محصولات و ابزار هم نیازمند سرمایه است. در حالی که کار در منزل، هزینه های جانبی ندارد. صاحب کسب و کار می تواند با سرمایه کمی اقدام به راه اندازی کسب و کار کند. فضای مجازی و سوشال مدیا، بستری را فراهم کرده است تا صاحبان کسب و کار، محصولات و خدمات خود را به مشتریان و مخاطبان خود ارائه کنند. ایده های کار در منزل، فوق العاده زیاد و نامحدود هستند. از این رو، هر کاربری با استفاده از استعدادها و توانایی هایی که دارد می تواند اقدام به راه اندازی کسب و کار شخصی خود کند.

به گفته دکتر ماکان آریا پارسا کار در منزل با درآمد میلیونی نیازمند سرمایه اولیه کمی می باشد ولی فرآیند کسب و کارهای آنلاین، فوق العاده سخت می باشد. راه اندازی، جذب مخاطب، جذب مشتری، فروش محصولات و خدمات، رونق کسب و کار و افزایش فروش در فضای مجازی سخت می باشد و نیازمند دانش و مهارت در سوشال مدیا است.

معرفی چندین ایده کار در منزل

ایده کار در منزل با سرمایه کم به سه دسته کسب و کارهای دستی، دیجیتالی و تولیدی تقسیم شده است. طبق نظر دکتر ماکان آریا پارسا کسب و کارهای دستی شامل ساخت انواع جعبه کادو، سفالگری، ساخت مجسمه (چوبی، سفالی، سرامیکی و فلزی)، ساخت زیور آلات، حکاکی، خوشنویسی، تابلو سازی، سبد بافی، شمع سازی، چرم دوزی، صابون سازی، عروسک سازی، ترمه بافی، بافندگی، فرش بافی، مروارید دوزی، چهل تیکه دوزی و کارواش می شوند. کسب و کارهای دستی را می توان در فضای سوشال مدیا به مشتریان معرفی کرد. کسب و کارهای دیجیتالی شامل ترجمه، تولید محتوا، طراحی گرافیکی، طراحی داخلی، وبلاگ نویسی، رزومه نویسی، نویسندگی، مشاوره سئو، بازاریابی شبکه ای، تولید پادکست، ساخت ویدیو و انیمیشن، طراحی وب سایت، طراحی کارت پستال، تایپیست و ادمینی پیج های سوشال مدیا می شوند.

ایده کار در منزل با سرمایه کم

یکی دیگر از چندین ایده کار در منزل، کسب و کارهای تولیدی هستند. بکسب و کارهای تولیدی شامل خیاطی، کترینگ یا تهیه غذا و فینگر فود، شیرینی پزی، ژله، تولید لبنیات های خانگی، کیک پزی، پرورش قارچ و مواد خوراکی مشابه، تهیه خوراکی های فریزری و یخچالی، ترشی و مربا می شوند. اکثر کسب و کارهای معرفی شده (دستی، دیجیتالی و تولیدی)، کم هزینه و گاها رایگان هستند.

معرفی ایده کار در منزل برای بانوان

ایده کار در منزل برای بانوان با در نظر گرفتن تمام نیازهای بانوان، معرفی شده است. از این رو، اکثر صاحبان کسب و کارهای اینترنتی و آنلاین، بانوان هستند. پیج های اینستاگرامی که در زمینه فروش خدمات و محصولات فعالیت دارند، نیازمند بازاریابی می باشند. بر باور دکتر ماکان آریا پارسا  با بازاریابی مناسب و درست، فروش فوق العاده بالا را می توان تجربه کرد. راه اندازی کسب و کاری که بتوان امور منزل را مدیریت کرد، برای هر خانمی یک رویا است. تمام ایده های کار در منزل (کسب و کارهای دستی، دیجیتالی و تولیدی) که معرفی شد برای هر خانمی قابل الگوبرداری است. در کنار کسب و کارهای تولیدی، دستی و دیجیتالی، کسب و کارهای مالی هم حائز اهمیت می باشد. با خرید و فروش محصولات مختلف، می توان درآمدزایی کرد.

ایده کار در منزل برای خانم ها شامل خرید و فروش کتاب (نو و دست دوم)، خرید و فروش لباس های استوک خارجی یا لباس های دست دوم (مردانه، زنانه و بچگانه)، فروش پوشاک (در سبک های مختلف)، فروش لوازم آرایشی و بهداشتی و موارد مشابه می شود. در پروسه راه اندازی کسب و کار، علاوه بر تامین منابع اولیه، نیاز به تامین نیروی انسانی برای تولید محتوا در فضای مجازی و سوشال مدیا می باشد. تولید محتوا و بازاریابی در فضای مجازی و سوشال مدیا، پروسه ای تخصصی می باشد و بایستی توسط افراد ماهر انجام شود تا به نتیجه برسد. با سرمایه کم هم می توان کسب و کار شخصی را راه اندازی کرد.

کار در منزل با درآمد میلیونی

بهترین کار تولیدی در منزل چیست؟

از نگاه دکتر ماکان آریا پارسا بهترین کار تولیدی در منزل، بسته به مهارت و توانایی شخص تعیین می شود. کسب و کارهای تولیدی شامل خیاطی، کترینگ یا تهیه غذا و فینگر فود، شیرینی پزی، تهیه ژله، تولید لبنیات های خانگی، کیک پزی، پرورش قارچ و مواد خوراکی مشابه، تهیه خوراکی های فریزری و یخچالی، ترشی و مربا می شوند. عوامل مختلفی وجود دارد که در انتخاب کار تولیدی موثر است. برخی از زنان، فضای کافی برای تولید محصولات مختلف را دارد. از این رو، اقدام به تهیه و فروش محصولات تولیدی، می کنند. در عوض، تهیه ژله، مربا و کیک نیازی به فضای زیادی ندارد و می توان در فضای آشپزخانه هم آن را تولید کرد.

ایده کار در منزل با سرمایه کم شامل کسب و کارهای تولیدی می شود. سرمایه اولیه صرف تهیه مواد اولیه و تجهیزات مورد نیاز می گردد. کارهای تولیدی نیازمند هزینه و سرمایه اولیه اندکی هستند ولی در عوض، درآمد فوق العاده ای را برای صاحب کسب و کار دارد. برای مثال، هزینه تهیه ژله های رنگی برابر مجموع قیمت ژله ها می شود ولی تهیه کننده ژله، هر تیکه از ژله را با قیمت بالایی (معادل یک بسته ژله) به فروش می رساند.

مزایای کار در منزل

1- ایده کار در منزل با سرمایه کم، سود بالایی دارد و دیگر نیازی به صرف هزینه های جانبی اعم از انبارداری نیست. از همه مهم تر این که کسب و کارهای خانگی شامل مالیات نمی شوند.

2- کسب و کارهای خانگی به صورت محلی به فروش می رسند. از طرفی، با بازاریابی گسترده، امکان فروش در سطح کشور هم وجود دارد. در کنار تولید و فروش محصولات می توان دوره های آموزشی تهیه کرد و به فروش رساند.

3- ایده کار در منزل با هدف برقراری تعادل بین کار و زندگی، مطرح شده است. کار در منزل به نظم و روال زندگی، آسیب وارد نمی کند. در کنار زندگی و انجام امور زندگی می توانید کسب و کار خود را هندل کنید.

4- می توان کسب و کارهای آنلاین را به صورت خانوادگی مدیریت کنید و اعضای خانواده را هم در این مسیر، شریک نمایید.

این مطلب ادامه دارد…

اشتراک‌گذاری

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *